
Služby je možné navázat na stávající obchodní aktivity a mediální komunikaci (Tv, radio, tisk, www).
Při práci se zákazníkem získávate jeho odezvu v reálném čase a jako bonus může obdržet dárek v podobě mobilního kontentu
(java hra, melodie, logo firmy, …).
Věrnostní kluby
Efektivní budování databáze zákazníků s možností využívat hromadný informační servis a aplikovat marketingové programy.
Účastníci mohou prostřednictvím mobilního telefonu informovat prodejce o nákupu konkrétní služby a získávat například věrnostní slevy, dárky, účast v soutěžích, informace o konkrétní nabídce nebo aktuálních akcích (slevy, výprodej, vzorek zdarma, nové kolekce, apod).
Služba je koncipována k udržení a motivaci stávajících zákazníků. Službu je možné využívat i v rámci firmy pro zaměstnanecké benefit procesy.
Všem registrovaným osobám je možno zasílat informační SMS (nové služby, produkty, akce…)
Komfortní rozhraní na správu SMS komunikace.
Partner má přístup online 24/7
do aplikace, kde si sám nastaví
a edituje veškeré akce. Online přehled nad všemi akcemi, přijatými SMS včetně přehledu nastavení - mechanismu
a zpětných odpovědí.
Ukázky realizovaných mobilních marketingových programů

Projekt: Kiss klub

Projekt: Hollandia club