
Služby je možné navázat na stávající obchodní aktivity a mediální komunikaci (Tv, radio, tisk, www).
Při práci se zákazníkem získávate jeho odezvu v reálném čase a jako bonus může obdržet dárek v podobě mobilního kontentu
(java hra, melodie, logo firmy, …).
Komunikace se zákazníky
Výměna informací nejčastěji mezi prodejcem
nebo poskytovatelem služeb a zákazníkem prostřednictvím SMS.
Další možností zákazníka je komunikovat s prodejcem přímo (náměty, slogany, dotazy …)
Nejčastější využití
- objednávky zboží/služeb
- rezervace vstupenek/letenek
- komunikace s médii
(písničky na přání,přání k narozeninám/svátku…)
- zasílání tipů (nejlepší restaurace, kulturní a sport. akce…)
- objedávky předplatného
- dotazy a rady, otázky pro hosta
- ankety
Vzorový formát SMS:
AKCE PNP ahoj, zahrajte pisnicku pro moji holku…
na tel. č. 900 09 XX
Komfortní rozhraní na správu SMS komunikace.
Partner má přístup online 24/7
do aplikace, kde si sám nastaví
a edituje veškeré akce. Online přehled nad všemi akcemi, přijatými SMS včetně přehledu nastavení - mechanismu
a zpětných odpovědí.
Ukázky realizovaných mobilních marketingových programů

Projekt: Komunikace

Projekt: Komunikace